ارميناارمينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دخترم قند عسل مامان وبابا

بدون عنوان

1391/11/9 21:34
نویسنده : مامان
129 بازدید
اشتراک گذاری

 

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

سلام فرشته كوچولوي ماماني صبح قشنگ زمستونيت بخيرقلبديروز داداشي همش سر به سرت گذاشت تو هم مي ترسيدي افسوسواسه همين نزاشتي ماماني بخوابه همش گريه ميكري گریهميخواستي بغلم باشي اما امروز صبح كه پا شدي دخمل خوبي بودي شيرتو خوردي و مثل فرشته هاخوابيدي خمیازه

 

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

 

ای دختر سیه موی من ، ای بلند قامت، میوه پاییز تویی. دوستت دارم به حرمت تمام سفیدی برف. اکنون زمستان در راه و من با تو او را بر سر سفره دلم راه میدهم

 

 

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

فرزند عزیزم :

آن زمان که مرا پیر و ازکار افتاده یافتی،

اگر هنگام غذا خوردن لباسهايم را

کثیف کردم و یا نتوانستم لباسهایم را

 بپوشم

اگر صحبت هایم تکراری و خسته کننده

است صبور باش و درکم کن

یادت بیاور وقتی کوچک بودی مجبور

میشدم روزی چند بار لباسهایت عوض

کنم برای سرگرمی یا خواباندنت مجبور

میشدم بارها و بارها داستانی را برایت

تعریف کنم...

وقتی نمیخواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شرمنده نکن

وقتی بی خبر از پیشرفتها و دنیای امروز سوالاتی میکنم،

با تمسخر به من ننگر وقتی برای ادای کلمات یا مطلبی

حافظه ام یاری نمیکند،فرصت بده و عصبانی نشو

وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند،دستانت را به من بده...

همانگونه که تو اولین قدمهایت را کنار من برمیداشتی....

یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم

کمک کن تا با نیرو و شکیبایی تو این راه را به پایان برسانم

فرزند دلبندم،دوستت دارم

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

 

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

داداشي امير
10 بهمن 91 14:58
سلام اي ول وبلاگت معركه است