ارميناارمينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دخترم قند عسل مامان وبابا

بدون عنوان

1391/11/18 15:17
نویسنده : مامان
120 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل کوچولوی من خیلی دوست دارم .

عزیزم تو تقریبا دو ماه ونیم شدی و مامان تنبلت تازه برات وبلاگ درست كرده

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com     

                                                                                                                                       

          

 

 

 

 

 

 

پرنسس كوچولوي من هميشه خوابه حالا مامان مي خواد براش لا لايي بخونه تا خوب بخوابي

 

 

 

لالالالا گل خشخاش      بابات رفته خدا همراش

لالالالا گل زیره          بابات دستاش به زنجیره

 

لالالالا گلم لالا          بخواب ای بلبلم لالا

لالالالا گل لاله           دوست داریم من و خاله

 

لالالالا گل دشتی      همه رفتن تو برگشتی

خداوندا تو پیرش كن    خط قرآن نصیبش كن

 

لالالالاگلم باشی       بزرگ شی همدمم باشی

كلام الله تو پیرش كن   زیارتها نصیبش كن

  

دخترک لپ گلی             بیا بکن بلبلی

بس که نمک می ریزی             پیش همه عزیزی

خیلی قشنگ و پاکی       بدون گرد و خاکی

سرت رو شونه کردی      بافتی و دونه کردی

خیلی قشنگ می خندی     بخند بخند که قندی

با ادبی تو دختر          از همه کس تو بهتر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عموی محیط بان
3 بهمن 91 11:02
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمونه اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظش کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
از طرف خاله جون
5 بهمن 91 7:18
الهی خاله فدات شه قندو عسل من دوسست دارم پرنسس کوچولوی خاله