ارميناارمينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

دخترم قند عسل مامان وبابا

ولنتاين

1391/11/25 11:13
نویسنده : مامان
166 بازدید
اشتراک گذاری

اولين ولنتاين با ارمينا

تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures

ولنتاين بابايي و همه اونايي كه دوستشون دارم مباركككككككككككككككككككككك

ارميناو امير محمد عزيزم ولنتاينتون  مبارك

اميدوارم كه عشق و دوستي رو تو زندگيتون ياد بگيريد و به بقيه هم ياد بديد.

بچه هاي گلم ايشااله وقتي بزرگ شديدميفهميد ولنتاين يعني چي  شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے روز من و باباييشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 

 

همسره عزیزم دوستت دارم

 

تقدیم به همسرم ،()

 

تو ستاره ای هستی در آسمان دلم که هیچگاه خاموش نمیشوی

 

تو خاطره ای هستی ماندگار در دفتر دلم که فراموش نمیشوی

 

امسال عشق تو برای من رنگ و بوی دیگری دارد

 

چون توی آسمون یه ستاره مشترک داریم

 

پرنورترین ستاره شبهای پرستاره

 

 

     

                                              شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)